Dienst Omgeving
Omgeving
Algemeen mailadres : omgeving@gemeentebever.be
Aanvragen voor stedenbouwkundige inlichtingen zijn voor de burger momenteel enkel via mail aan te vragen: omgeving@gemeentebever.be
Gerda Vankelecom
- Tel: 054 51 70 84
- E-Mail: gerda@gemeentebever.be
Charlotte Hertmans
- Tel: 054 51 70 86
- E-Mail: charlotte@gemeentebever.be
Linda De Nul
- Tel: 054 51 70 85
- E-Mail: linda@gemeentebever.be
Milieu
Myriam Vanholder
- Tel: 054 51 70 85
- E-Mail: myriam@gemeentebever.be
Aanvraag stedenbouwkundige inlichtingen:
Bij de verkoop of langdurige verhuur van een woning moet u allerhande informatie (overheidsplannen, vergunningen, milieu, natuur, erfgoed, grond- en pandenbeleid, erfdienstbaarheden, heffingen) ter beschikking stellen aan de koper.
Een aanvraag voor een dossier vastgoedinformatie in onze gemeente bedraagt 100 EURO per kadastraal perceel. Een aanvraag dient slechts éénmaal de retributieprijs voor een aanvraag te betalen per groep van 5 kadastrale percelen op voorwaarde dat de percelen aangrenzend zijn, de percelen binnen éénzelfde gemeentelijke grens liggen en er maximaal op één perceel (een) gebouweneenhe(i)d(en) geregistreerd is (zijn).
Hoe kan u uw aanvraag doen? U bent:
- Notaris: u kan enkel een aanvraag doen via de IBOT-applicatie in uw eNotariaat
- Vastgoedmakelaar: u kan een aanvraag doen via de toepassing Realsmart of via het Vlaamse webportaal
- Burger, andere professionele aanvrager of overheidsinstantie: via mail naar omgeving@gemeentebever.be met vermelding van een geldige capakey en adres.
Dienst Omgeving